Zadzwoń i umów się na wizytę : 798 233 653

Regulamin sesji coachingowych

  • Sesja odbywa się po ustaleniu terminu uzgodnionego z Klientem
  • W kalendarzu spotkań Klient ustala dla siebie dogodny termin i formę. Po zatwierdzeniu przez Coacha otrzymuje wiadomość zwrotną dotyczącą terminu swojej sesji
  • Spotkanie podczas pre-sesji może mieć formę stacjonarną bądź on-line
  • Czas sesji , 90 min = 1.5h
  • Cena rozpoczynającej pre-sesji wynosi 200 złotych brutto
  • Opłata jest wnoszona przed przystąpieniem do pre-sesji na numer konta bankowego
  • Podczas pre-sesji omawiany zostaje kontrakt procesu coachingu
  • Kontrakt procesu coachingu jest ustaleniami stron, omówieniem specyfiki współpracy, przedstawieniem okoliczności, gdzie w pełni zrozumiane zostają warunki uczestnictwa, a także wyrażona zgoda Klienta i Coacha na proces.
  • Ustala się, że sesje będą realizowane w odstępach czasu nie mniejszych niż 3 dni
  • Klient zobowiązuje się wspólnie z Coachem do określenia kolejnego terminu sesji oraz jego wspólnej akceptacji
  • Dopuszcza się zmiany terminu sesji, Klient oraz Coach zobowiązują się do powiadomienia drugiej strony z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem. Powiadomienie powinno zostać wykonane na numer telefonu podany Klientowi w formie wiadomości SMS
  • W sytuacji kiedy cele określone na proces coachingu przez Klienta godzą w system zasad etycznych Coacha, ma on prawo odmówić jego prowadzenia.
  • W przypadku kiedy w trakcie procesu coachingu, pojawią się symptomy, iż Klientowi potrzebna jest inna forma oddziaływań, na przykład terapia, Coach otwarcie poinformuje o tym Klienta. W takiej sytuacji proces coachingu może być kontynuowany bądź zatrzymany po wspólnych uzgodnieniach między Coachem a Klientem
  • W zakres usługi coachingowej wchodzić może między innymi określanie wartości Klienta, uświadamianie możliwości, przygotowywanie planów działania, zadawanie pytań pomocniczych oraz zadanie własne dla Klienta, bądź przygotowywane przez Coacha
  • Coach zobowiązuje się do ścisłego zachowania poufności, żadne informacje przekazywane przez klienta nie będą przekazywane komukolwiek
  • Klient może liczyć na uczciwość i bezpośredniość w zadawaniu pytań i stawianiu wymagań
  • Coach reprezentuje własny styl pracy rozumiany jako niekonwencjonalny. Stosuje metody i narzędzia zmierzające do wyciągania wniosków przez Klienta
  • Coaching jest procesem w którym Klient eksploruje samego siebie, szuka swego potencjału oraz podejmuje właściwe sobie decyzje i działania. Uzmysławia swe dążenia w realizacji osobistych celów. Są to cele, bądź pytania, które Klient postawił sobie na proces coachingu lub na wybraną sesję coachingu
  • Coaching nie ma funkcji doradczej ani terapeutycznej skupia się na planach i sprawach zawodowych oraz osobistych klienta. Omija także mentoring, szkolenia oraz mowy motywacyjne. Jest jednym z wielu środków rozwoju osobistego i zawodowego pre-sesja pierwsze spotkanie, sesja zapoznawcza